Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 21 September 2013

PANAS TERBAKAR !! PEMANDU BAS DI PERAK DI TIPU DAN DIANIAYA OLEH SYARIKAT BAS TEMPATAN PERAK??? Mohon Kerajaan Negeri Pantau


Semalam Anak Jati Malaya Berkesempatan menaikki sebuah kenderaan awam iaitu bas . Semasa teman menaiki bas ini pemandu dan juga mengeluh dengan sisitem pengangkitan yang terdapat di negeri Perak . Masih tak berubah-rubah dari dahulu lagi .

Semalam didalam bas juga anak jati juga ada mendengar keluhan pemandu bas yang juga seorang pemandu bas awam di negeri Perak . Keluhannya seolah-olah tidak didengari kadangkala dalam nadanya mempersoalkan dimana keadilan untuk seorang pemandu bas.

Katanya lagi semasa berbual dengan penumpang yang lain,beliau begitu marah dengan pengurusan bas jeneral Perak yang hanya pandai berjanji untuk menaikkan gaji pemandu bas di perak dari RM680 ke RM900 . Namun janji tinggal janji. Kesian pon ada.

Menurut nya lagi syarikat tersebut tidak pernah langsung mencube sedaya upaya untuk memberi pengangkutan yang terbaik pada pengguna.

Kebetulan semalam anak jati menaikki bas yang sama ,tiba-tiba bas ini rosak nasib baik lah Anak Jati dah sampai ke destinasi ini.

Jadi Anak Jati mengharapkan tolong lah jaga kebajikkan pemandu Bas,mereka juga seorang manusia yg memerlukan keadilan dan kebajikkan . Tolong lah bantu mereka !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...