Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 9 February 2014

PANAS !!! SAMBUTAN TAHUN BARU ÇINA PERINGKAT KEBANGSAAN MERIAH TETAPI DIPENUHI DENGAN SABOTAJ!!!



Meriah dan cukup meriah tetapi ada satu yang tak kena di Majlis Sambutan Tahun Baru Cina yang diadakan di Taiping semalam , 8.2.2014.

Apa yang Anak Jati Malaya lihat semalam banyak yang kurangnya , yang pertama tentang sabotaj lampu2 di jalan yg sengaja ditutup . Orang ramai yg hadir ketika itu terkejut dengan apa yang berlaku .



Lebih mengecewakan Anak Jati Malaya , ketika waktu YAB PM Ds Najib sedang memberi ucaptama perasmian , tina2 keluar lagu ketika pm sedang berucap . Ketika itu jelas PM terkejut dengan apa yang berlaku semalam .

Dan akhirnya Anak Jati Ingin mengucapkan jutaan tahniah kpd Pm kerana anda telah belajar daripada kesilapan yg lalu , tiada lagi peruntukkan untuk badan 2 yg tidak reti bersyukur . 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...