Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday, 3 June 2014

BERITA PANAS!!! KES PANAS NIH !!! BLOGGER PAS DIROGOL SAMPAI PUTUS NYAWA???

Heh! Memang pelik - pelik perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Nak pulak kalau yang datang dari kalangan geng - geng Parti Angguk Saja tu. Memang tak boleh blah.

Satu kenyataan dikeluarkan oleh blogger mereka sebelum ini mengecam tindakan BACUL segelintir pemimpin PAS yang dilihat tak berani nak pertahankan pemimpin sendiri.

 Zaman dahulu PANTANG sahaja pimpinan kita dihina sudah pasti akan ada berduyun-duyun turun untuk membuat laporan polis supaya diambil tindakan terhadap manusia durjana itu...

Walaupun belum tentu laporan kita itu diambil tindakan, sekurang2nya kita membuktikan bahawa kita tidak membenarkan mereka mempermain2kan pimpinan kita dengan menghina mereka sebegitu rupa....

Jadi diharap PIMPINAN DIATAS usahlah berasa selesa dengan apa yang dimiliki sekarang... janganlah anda semua kelihatan seperti meredhai pimpinan anda sendiri di hina sdemikian rupa...

Hah! Marah betul nampak gayanya blogger tu bila pemimpin atasan PAS Pusat takut nak ambik tindakan yang sewajarnya. Nak suruh buat laporan Polis pun diorang takut.

Tapi IRONIKnya, bila Si Hadi Awang tu dimalukan oleh PKR dan disaman oleh salah seorang bekas calon parti tersebut sebelum ini, tak de pulak yang nak suruh ambik tindakan?

Kenapa masa tu diorang tak buat laporan atau pun keluarkan artikel mengecam tindakan bekas calon PKR tu sendiri? Kenapa masing - masing hanya mendiamkan diri?

Sepatutnya diorang tampil mengecam tindakan lepas tangan pemimpin atasan PKR terutama Si Ketua Penipu tu kerana dilihat sengaja menghina Presiden PAS tu sendiri.

Sewajarnya, kepimpinan PAS perlu bersatu hati mengutuk serta mendesak supaya PKR bertanggungjawab terhadap tuduhan fitnah yang memalukan Presiden PAS tu sebelum ini.

Tapi nampak sangat yang pada ketika itu diorang sendiri pun kecut buah kerandut nak ambik tindakan yang sewajarnya. Sekarang baru diorang nak kecoh tak tentu arah pasal apa? Buat mengabihkan masa je!!!

SUMBER : SEMUT HITAM

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget