Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 4 June 2014

PANAS!! KP IPOH BARAT JATUH CINTA PADA DYANA ???

Ini adalah beberapa alasan yg digunakan utk menangkis segala tohmahan oleh Saudara Putra berkenaan perlawaannya terhadap Dyana Utk menyertai UMNO .

1 . Dia nk menunjukan kpd org2 politik dlm malaysia yg umno masih lagi menerima dan ada tmpt utk bdk2 muda mcm dyana atau yg bersemangat juang bro..

2. Bkn menjadi keldai Dap atau org cina bro..

3 . Jgn ingat dlm parti pembangkang saja pemuda bole naik walhal sebenarnya dlm umno pun kita tetap memberi peluang kpd pemuda2..

4 . Dan kita smpikan msg kpd org2 atasan umno yg kita pemuda berdiri teguh bersatu bersama..

5 . Supaya org2 lama umno bagi la peluang kpd org2 muda jgn nk simpan yg dh tua2 tu..

Apa sahaja alasan yg diberikan , eloklah kita tgk sehabis baik ,tengok dlm2 . Mungkin ini lah sebab utama mengapa KP Ipoh Barat bertindak sedemikian . Yang baik diambil manfaat , yg jahat jdkn renungan bersama .

Sekian . 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...