Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 1 July 2014

PANAS !!! BLOGGER PERAK PRO BN BERGADUH LAGI ???

Setiap Kali Pilihanraya Barulah wujudnya kumpulan-kumpulan bloggers yang acapkali membantu kemenangan Pilihanraya Umum . Umum mengakui medan sosial merupakan satu platform untuk menyebarkan dakyah yang dibawa dan diperkenalkan kerajaan .

Hari ini Anak Jati Malaya ingin mengambil kesempatan untuk menulis sedikit rencana berkenaan kemana hala tuju para bloggers Pro BN Negeri Perak khususnya .

PRU 13 merupakan satu lipatan sejarah , semua sedia maklum pertembungan antara kerajaan BN dan Pakatan Rakyat memang amat merisaukan , kebanyakkan dari kita menyedari dakyah dan ideologi yg diterapkan oleh RBA khususnya memang memberi kesan kepada jumlah undi di PRU 13 yg lalu .

TEAM MEDIA PERAKBerbalik kepada tajuk diatas , Anak Jati Malaya Sambil duduk tiba-tiba terfikir kemana Perginya Para Pejuang Cyber khususnya para Blogger Perak Cyber Troopers yang diketuai sendiri oleh SekupangDua Anak Pak Ya , Kemana Perginya Team Bloggers Team Media Perak yang dinaungi Tun Faisal sewaktu beliau menjadi Exco Pemuda. 

PERAK CYBER TROOPERS

Untuk pengetahuan semua, Perak memang banyak kumpulan bloggers , dengan PCTnya , Dengan Team Media Peraknya dan Lain- lain  lagi . Yang merisaukan teman sehingga ini , jurang perpecahan antara bloggers kian ketara apabila wujudnya kumpulan- kumpulan bloggers.

Lebih merisaukan teman jika wujud banyak kumpulan bloggers ini , sudah pasti memisahkan lagi jurang antara blogger, tembak menembak sana- sini . Bersatu lah wahai Bloggers Negeri Perak . Teman merayu sesangat pada semua .

Bersambung..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...