Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday, 6 December 2012

~ABBY KANTOI DENGAN BUDAK PCT~

biarlah apa mereka nak buat yang penting niat mereka betul hendak membantu penduduk di palestin .yang nak meroyan lebih2 tu apasal hah...akin hari makin royan je ko kan...kau je ke yang betul hah...

gmbr skdr hiasan :)

tetapi nak citer yang ini je pon...cube pulak kita lihat di tweeter yang ini...hehehe...ce kome tengok....

kalau tak jelas boleh tekan gambar tuk besarkan

hehehe ...lepas tu anak jati tak puas hati n then pergi lar tengok kt tweeter dia boleh plk dia nafi yang dia tk hina  artis tapi yang kat atas ni apa dia ek...sekali lagi kat atas ni apa dia ek????

takpa anak jati cube buktikan ..



lagi cerita disini:
http://budaksrikinta.blogspot.com/2012/12/abby-abadi-hina-artis-pergi-ke-gaza-pula.html
http://daengselili.blogspot.com/2012/12/abby-pembohong.html

psttt:boleh kome tlg konklusi kan tk?heheh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget