Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 4 December 2012

~DENGAN BEBUDAK PON GOYANG KEW????!!!~



Anwar goyang, kata penyokong-penyokong BN.
Najib terdesak, kata penyokong-penyokong PR pula.

Kenapa? 

Boleh dikatakan ramai yang tertarik dengan keputusan Barisan Nasional menubuhkan Kelab Penyokongnya hari ini yang dilancarkan oleh YB Khairy Jamaluddin.

Ia dianggap transformasi penting selepas keberanian Perdana Menteri Dato' Seri Najib Tun Razak memansuhkan Seksyen 15 Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) pada awal tahun yang lalu yang dikatakan menyekat suara dan pandangan politik golongan mahasiswa di negara ini.

Lebih penting, ia juga bakal menjadi kayu ukur sokongan mahasiswa kita terhadap kerajaan selepas Pakatan Rakyat melancarkan Kelab Mahasiswa Keadilan (KIMAK) yang dinaungi oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim baru-baru ini.

Adakah pertembungan politik mahasiswa di Malaysia selepas ini akan memasuki dimensi baru?

Harapan rakyat kepada mahasiswa adalah tinggi. Rakyat sudah bosan dengan sikap dan budaya politik mahasiswa pro-Anwar yang gemar memilih jalan raya sebagai gelanggang mereka hingga menyusahkan orang ramai.

Justeru dengan penubuhan Kelab Penyokong BN IPTA ini, ia bakal mengubah sudut pandang masyarakat terhadap budaya berpolitik mahasiswa kita dengan menganjurkan nilai-nilai murni yang tinggi sesuai dengan transformasi yang dibawa oleh Perdana Menteri.

AJM percaya, Kelab Penyokong BN IPTA ini akan berbeza 100% berbanding KIMAK yang pro-Anwar Ibrahim itu. 



1 comment:

  1. Kimak? mmg kimak la budak-budak yg join kelab tu. Kalau kat kampung aku, 'kimak' singkatan bagi perkataan mencarut 'p*kimak' hehehe mmg taboo, eksklusif hahaha sesuai la dgn Anwar Ibrahim dan Parti gila seksnya tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...