Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 27 December 2012

GEMPARR !!! RAMBUT DAN KUKU BAYI INI MASIH TUMBUH WALAPUN SUDAH MATI




Cerita ini berlaku di Thailand, iaitu cerita tentang bayi yang sudah meninggal namun dari bayi ini masih saja tumbuh rambut, gigi juga kuku. Aneh bukan ..?

Ceritanya bermula apabila seorang ibu pada suatu malam bermimpi di datangi oleh bayinya yang telah meninggal beberapa hari sebelumnya. Dalam mimpinya, ibu muda ini mendapat mesej dari anaknya agar dia memindahkan tempat pemakakamannya ke tempat lain. Bayi tersebut mengatakan bahawa dia tidak selesa tinggal di tempat pengkebumiannya tersebut kerana di ganggu oleh penghuni-penghuni kubur yang lain.

Paginya sang Ibu-pun bergegas bercerita pada suaminya tentang mimpi yang di alami semalam. Pada mulanya sang suami keberatan untuk memenuhi permintaan isterinya untuk membongkar makam anaknya. Namun kerana sang isteri merengek terus akhirnya bermintaan isteripun di penuhi juga.



Setelah sampai perkuburan kubur sang bayipun di bongkar, namun betapa terkejutnya kedua orang tua bayi tersebut kerana bayi yang telah meninggal tersebut telah tumbuh rambut, kuku dan gigi.

Hingga sekarang Sang Ibu emilik bayi tersebut masih sering mencukur rambut si mayat bayi dan memotong kukunya. Hingga kini kejadian aneh tersebut sering jadi tontonan warga tempatan.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...