Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday, 10 January 2013

GAMBAR TERBARU NEELOFA SEKSI MELAMPAU


Perghhh!!! Tersentap jantung gua beb bila tengok gambar Neelofa yang seksi terlampau dalam Instagram tu.. Nasib baik bukan bulan puasa, kalau tak dah tentu batal puasa gua..

Gua dapat gambar ni dalam sebuah forum.. Kata dorang, gambar Neelofa tu diambil dalam Instagram.. Tapi gua nampak macam ada benda yang tak kena je dengan gambar diatas tu beb..

Walaupun selama ni Neelofa memang selalu berpakaian seksi, tapi gua tak percaya Neelofa sanggup beraksi terlampau sampai macam dalam gambar tu..

Dan setelah gua buat 'siasatan'.., rupanya gambar Neelofa tersebut telah diphotoshop oleh individu-individu yang tak bertanggungjawab..

Korang tengoklah sendiri gambar sebenar dibawah ni.. Entah awek korea mana punya gambar yang dorang cilok beb...

Tak pasal-pasal je beliau 'difitnah' didalam forum tersebut tanpa pengetahuannya sendiri..

Read more: http://wancikgumuzik.blogspot.com/2012/09/gambar-terbaru-neelofa-seksi-melampau.html#ixzz2HX2NKDmj




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget