Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 10 January 2013

HIBURAN :PENANGAN 5 JEJAKA !!!

One Direction semakin digilai

Sememangnya populariti yang dimiliki kumpulan ini memberi impak terhadap karier nyanyian mereka yang boleh dikatakan masih setahun jagung. Menariknya, perjalanan karier nyanyian mereka dilihat begitu memberangsangkan apabila ke semua anggota bersepakat menandatangani kontrak bernilai kira-kira RM9.72 juta bersama syarikat rakaman milik penerbit The X Factor, Simon Cowell iaitu Syco Music.

Menurut sumber Dalam sekelip mata, menerusi album pertama Up All Night, kumpulan ini berjaya mencipta nama mereka di seluruh dunia. Lagu popular, What Makes You Beautiful antara pencapaian terbaik mereka sepanjang melibatkan diri dalam industri nyanyian.

Malah lagu tersebut berjaya berada di tangga teratas beberapa carta lagu di peringkat antarabangsa antaranya Billboard Hot 100 dan UK Singles Chart. Tidak hanya itu, lagu hit itu juga turut diangkat sebagai video pop terbaik dalam majlis penganugerahan  MTV Video Music Awards mengalahkan penyanyi popular seperti Rihanna dan Justin Bieber.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...