Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 21 January 2013

Siapa Blogger yang jadi pelakon tambahan Watak Zombie Kilang Biskut !!!


Agak-agak mengkome lar kan siapa ek yang berlakon tu...Ce kome teka...hehehe...Anak jati pon terkejut whooah...kira hebat lah kan...hehehe...Nak dijadikan cerita kebetulan Pengarah terkenal Mamat Khalid telah melakukan penggambaran di Ipoh Perak bagi wayang gambar bertajuk Zombie Kilang Biskut. Setelah beberapa tempat di sekitar Ipoh dijadikan tempat produksi akhirnya shot terakhir dan klimaks dilakukan di Disko terkenal di ibukota di tengah pusat bandaraya.

Dalam Artikel blognya yang bertajuk Watak Zombie Kilang Biskut [CLICK HERE] blogger Budak Benteng menerusi kawannya telah mencari pelakon -pelakon tambahan jadi kawannya telah mengoffer Blogger BB bagi menjadi watak pelakon tambahan.

Menurut sumber mengatakan bajet untuk filem ini berjumlah sekitar RM1.9 juta dimana syarikat produksi di punyai oleh isteri Mamat Khalid sendiri. Dalam scene terakhir dimana BB memegang watak zombie di disko BB dikehendaki berlakon disamping heroin yang cantik jelita. Nama heroin nya biarlah BB rahsiakan dan pembaca boleh tonton sendiri apabila filem ini ditayangkan nanti. Manakala heronya bukan lagi rahsia kepada para peminat seni iaitu Awie dan Usop Wilcha.

Seterusnya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...