Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 18 February 2013

Makan Penadol muntah kahak biru?

Hiasan
Begini cerita sebenarnya Program bermula dengan ketibaan YB Datuk Ahmad Maslan, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri merangkap Ketua Penerangan UMNO Malaysia dengan menunggang sendiri motorsikal antik bersama dengan konvoi sukarelawan MAYC di Pantai Saujana, Batu 4 Port Dickson. Ketibaan beliau telah disambut dengan paluan kompang daripada belia MAYC Kawasan Port Dickson.

Majlis telah dimulakan dengan ucapan aluan daripada Khairolnezam Shaari, Pengerusi MAYC Negeri Sembilan yang mengucapkan selamat datang kepada semua kontingen rombongan MAYC dari setiap negeri ke Negeri Sembilan.

Kemudian Presiden MAYC Kebangsaan, Mohd Hasri Mohd Hadzir memberikan ucapan beliau. Presiden telah menegaskan bahawa seluruh ahli MAYC seluruh negara berdiri teguh dan menyokong penuh Barisan Nasional di bawah kepimpinan YAB Dato’ Seri Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia dalam PRU-13 yang akan berlangsung tidak lama lagi.

Seterusnya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...