Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 18 February 2013

Penemuan Tergemparr rakyat tinggal didalam Kubur?



Amat pelik apabila Bratislav Stojanovic 43, seorang warga Serbia telah menjadikan kawasan perkuburan sebagai rumahnya sejak 15 tahun yang lalu. Beliua menjadikan salah satu liang lahat sebagai bilik tidunya.

Stojanovic membuat keputusan untuk tinggal di kawasan kubur akibat masalah hutang yang banyak. Liang lahat yang dijadikan bilik tidurnya bukan saja kering dan hangat tapi adalah lebih baik berbanding tidur di jalanan, menurutnya.

Awalnya beliau mengakui sukar untuk menyesuaikan diri, tapi akibat desakan hidup akhirnya dia berjaya hilangkan rasa takut untuk tidur bersama-sama orang yang mati.

Dia mengakui pada awalnya sangat sulit hidup di kompleks pemakaman seperti ini. Tetapi, Stojanovic menambahkan, kini rasa takutnya terhadap arwah orang mati sudah hilang. Selama tinggal di lubang kubur, beliau tidak pernah diganggu oleh sesiapa termasuklah pihak berkuasa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...