Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 10 February 2013

PCT dah lama bersiap siaga.


Menjelang Pru 13 yang tak lama lagi,Anak Jati selaku wakil PCT memaklumkan pada semua pembaca blog ini yang bahawanya tak lama lagi kita akan menghadapi satu perang besar iaitu PRU yang ke 13.

Amacam mengkome semua dah siap ke PDM mengkome,mesuarat udah ke...hehehe...Adoi...Hah sebelum terlumpa teman nak mengingatkan balik pada semua pada 23 Februari ini bersamaan dengan hari sabtu ni akan diadakan satu Majlis iaitu Himpunan Barisan 1 Malaysia di Kolej sains kesihatan Di Ulu Kinta.

Insyallah disana semua bloggers2 PCT akan berada disana...Sesiapa yang teringin berjumpa kami datang la ye kat sana...hehehe

Meh Rujuk SINI : Himpunan Barisan 1 Malaysia

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...