Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 1 February 2013

Rawat Sihir 'Holy Water' Kristian


Cara penyebaran agama Kristian :

Mereka mendekati orang yang mempunyai masalah percintaan, masalah kewangan, masalah keluarga, masalah belajar dan sebagainya.

1. Mereka sering berjumpa dan beramah mesra dengan orang tersebut supaya mereka menjadi mesra dengan orang yang bermasalah tersebut.

2. Mereka menyelami masalah orang tersebut dengan memberikan saranan dan nasihat yang berkaitan dengan agama kristian.

3. Mereka berikan duit kepada orang tersebut sambil berkata pertolongan perlu diberikan tanpa mengira agama. Mereka juga menyediakan berbagai-bagai kemudahan kepada orang tersebut.

4. Mereka bawa orang tersebut menaiki kereta sambil memasang ceramah kristian supaya didengari orang tersebut.

5. Mereka membawa atau mempelawa orang tersebut ke rumah mereka, apabila orang tersebut setuju mereka terus bawa ke rumah. Apabila berada di rumah mereka menceritakan tentang kristaan dan memasang ceramah kristian.

Lagi Di Boodak Benteng

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...