Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday, 19 March 2013

Terbaru !!! BUDAK UiTM HALAU ANJING-ANJING PAKATAN DARI DATARAN CENDEKIA!!


SUMBER DARI JAWABERNAM


SEMALAM, di UiTM Shah Alam telah berlaku nya sedikit kekecohan akibat tindakan kumpulan pelajar luar yang dibawa masuk untuk berceramah di Dataran Cendekia. Puak pakatan nampaknya dah main busuk dengan menghantar mahasewel mereka untuk menghasut pelajar membenci kerajaan.

Kesian...Mereka semua di halau macam anjing kurap. Apabila dihalau, mula lah mereka menyalahkan kononnya UMNO telah menghantar orang untuk menghalau mereka. 

Untuk makluman puak mahasewel sekalian, UMNO tak pernah hantar orang halau anjing macam korang. Yang halau tu semua pelajar UiTM yang tak mahukan politik kotor dari pakatan. Universiti adalah tempat belajar bukan tempat untuk berpolitik. 

Sebagai salah seorang bekas pelajar UiTM, aku nasihatkan korang cermin dulu muka tu. Pergi belajar kasi habis dulu, jangan nak berpolitik sangat sampai diri sendiri terkandas.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget