Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 13 April 2013

Gempar !!! Lagi Ahli Pas Sertai UMNO Sebab #STOPAALI !!!



Lepas sahaja berita video #StopaAli makin ramai orang PAS dah tak percaya dengan kepimpinan parti mereka. Tak wujud isu 'dibeli' UMNO kerana mereka ini memang dah rasa PAS tak relevan langsung.

Gerakan yang sudah sedar daripada terus ditipu oleh PAS itu diketuai oleh aktivis PAS yang dahulunya sangat setia dengan kepimpinan. Beliau yang bernama Samiran Sapuan akui menyokong Pakatan adalah satu kesilapan besar.

Mereka menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Datuk Tajuddin Abdul Rahman yang juga merupakan Ketua Bahagian UMNO Pasir Salak. 

Dalam ucapan beliau semalam, saudara Samiran memohon ampun dan maaf kepada UMNO dan Barisan Nasional bagi pihak rakan-rakan beliau serta dirinya sendiri. Ternyata mereka menyesal dan rasa tertipu.

Mereka berkata, demi menegakkan agama, bangsa dan negara mereka memilih untuk berjuang bersama UMNO yang lebih relevan dan konsisten dalam perjuangan.

Sebelum ini seramai 429 ahli Cabang PKR Pasir Salak telah menyertai UMNO meninggalkan parti yang semakin hari semakin runtuh. Nampaknya Pakatan semakin terdesak dengan keadaan yang sedang berlaku.

Hanya DAP yang nampak kukuh didalam Pakatan membuatkan ramai orang-orang PKR dan PAS sudah berasa tidak relevan dan dikongkong selepas kebanyakan keputusan dikuasai oleh DAP.

Bayangkan jika DAP punya kerusi tidak pula timbul cerita untuk ada 3 penjuru berbanding PAS dan PKR yang sanggup berlawan sesama sendiri walaupun mereka kata mereka 'Pakatan'. Sekarang rakyat Malaysia dah nampak Pakatan tidak pernah bersatu melainkan tutup mulut,mata dan telinga demi meraih kuasa.

SUMBER K7L

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...