Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 14 April 2013

PANAS !!! Siapa yang pasang Bendera Dap sebenarnya??? !!!




Walaupun senarai calon belum diumumkan oleh pucuk pimpinan YB Dato Hamidah Osman telah lama memulakan kempen untuk kemenangan Barisan Nasional.

Hari ini YB Dato Hamidah berada di Kampung Pengkalan Gate bersama jentera BN dan orang kampung Pengkalan Gate sambil bersarapan pagi bersama penduduk YB Dato Hamidah sempat membuat satu siri kempen dimulakan dengan Mej(B)Kamaruddin iaitu seorang bekas pegawau tentera dalam kor Infantri.


Beliau menceritakan bagaimana peritnya beliau dan anggota pasukannya menghadapi saat-saat getir ketika berjuang menentang pengganas komunis sekitar tahun1983-1985. Keperitannya dikongsi bersama dengan penduduk Pengkalan Gate Tambahan.

Beliau juga melahirkan rasa kekesalannya kepada bekas Jen.(B) yang menyertai pakatan pembangkang hanya tidak berpuashati kerana tidak dilantik menjadi mana-mana duta seperti Jen(B) Hashim Hussain @ Jack Palen, Lt Jen(B) Abdul Ghaffir pernah menjadi timb. Panglima Tentera Darat.

Mereka ini boleh diibaratkan petualang negara kerana sanggup mendedahkan rahsia tentera ketika berceramah.

Mungkin Anwar Ibrahim ada menjanjikan sesuatu yang cukup menarik seperti menjadi menteri pertahanan tetapi ingatlah janji itu hanyalah kosong semata-mata kerana 'track record' Anwar Ibrahim berjanji iaitu 10 yang dijanji 11 tidak ditunaikannya, kata Mej Kamaruddin lagi.

Kemudian bekas Ketua Cawangan Pas Pengkalan Gate yang menyertai Umno memberi ucapannya.

Menurutnya hanya kerajaan BN sahajalah yang dapat membantu rakyat dalam semua segi. Mengikut pengalaman saya selama 15 tahun dalam Pas, Pas hanyalah boneka kepada cina DAP depan cina pemimpin Pas mereka akan angguk dan mereka berjanji tidak akan memperkatakan tentang Islam waima negara Islam sekalipun tetapi bila mereka berceramah depan orang Melayu/Islam, orang kampung pulak tu mereka akan berkata Pas akan membangunkan negara Islam di negeri Perak dan jika Pas menang dan boleh mentadbir negeri Perak Pas akan melaksanakan hukum hudud di negeri Perak.

Oleh iaitu En Mohd Sarji mengingatkan penyokong atas pagar agar sokong dan undilah Barisan Nasional demi untuk kemakmuran dan masa depan yang cemerlang bagi anak dan cucu-cucu kita.

Undi Pas hanya akan memenangkan cina DAP sahaja.

YB Dato Hamidah pula mengambil tempat dan beliau merasa kesal kerana dalam kampung Pengkalan Gate ini pertembungan dua kumpulan orang Melayu satu UMNO dan satu Pas. Umno untuk mempertahankan apa yang sedia ada tetapi puak-puak Pas bermati-matian berjuang untuk mendapatkan  kuasa supaya kuasa tersebut boleh diserahkan kepada pemimpin Cina DAP.

Yang paling menarik orang Melayu Pas sanggup panjat tiang bendera tinggi bagi memasanag bendera cina DAP.

Malangnya cina DAP tidak pernah memasang bendera Pas dikawasan yang diwakili oleh pemimpin cina DAP. Contohnya seperti di Pasir Pinji, mengelembu dan di Bukit Merah penyokong cina DAP tidak pernah memasang bendera Pas. 


SG RAPAT ONLINE

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...