Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 6 May 2013

Impian SELURUH ANAK MUDA PAS DAN UMNO ADALAH BERSATU PADU MENENTANG DAP KOMUNIS !!!


Indahnya PAS Bersama UMNO!



Sebagai kita umat islam,adalah kita saling memaafkan antara satu sama lain, alangkah indahnya PAS bersama dengan UMNO untuk memerintah Sebuah Tanah Air di Negara Islam?!


Aku sebagai anak muda, aku tak fikir UMNO pernah mengkhianati dan mengzalimi para muda mudi hari ini, semua terbela semua tersedia. Anak muda yang bersama PAS hari ini hanya dimomokkan kata-kata kecewa dari pemimpin PAS yang dahulu rasa berdendam dengan UMNO. 


PAS jangan biarkan air amarah didalam diri pemimpin PAS terdahulu dan meracuni pemikiran kami anak muda. Negara ini akan kami ambil alih dari kalian, Mahukah kalian pergi meninggalkan kami dalam keadaan saling berdendam dan bermusuh musuhan sesama Islam?!




Sudah-sudah lah tu PAS, Hari ini Barisan Nasional masih kekal memerintah negara, PAS semakin nazak ditipu kafir harbi DAP. 


Benar atau tidak?!Nilaikan..





PAS kian terhakis dipergunakan oleh DAP, Nak bersuara pun tidak berdaya!!!!

Sumber daengselili

2 comments:

  1. Anak jati malaya mungkin bolah collect suara anak muda...wujudkn satu page atau apa2 yg boleh collect vote utk Umno + Pas. Saya sokong penyatuan melayu dan islam melalui gabungan Pas & Umno. Jgn lupa jemput sekali golongan muallaf agar mereka tidak merasa tersisih.

    ReplyDelete
  2. aslkan kelate PAS jaga :) sek klate nok PAS..xdop nok UMNO...tkot ado KELAB DANGDUT dan ARAKKKKKKKK !!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...