Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 24 May 2013

Zahid HAMIDI SUDAH GILA????

OLEH SH:
Sebelum ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang dok mengutuk dan mengkritik pihak keselamatan kerana lambat bertindak dalam sesuatu isu.

Itu bahan pertikaian mereka dalam isu di Lahad Datu. Kononnya, kata diorang, tindakan lembab dari pihak keselamatan itulah yang membuatkan keadaan tidak terkawal.

Sekarang pihak KDN dengan Menteri serta Ketua Polis Negara yang baru sudah pun bertindak bagi menghalang sebarang kekecohan yang bakal berlaku.

Pun masih ada jugak orang yang tak suka? Pun masih jugak diorang yang nak pertikai? Apa lagi yang diorang nak ye? Nak bagi diorang memerintah? Alamat jahanam la Negara jawabnya!!! Isu dalam parti sendiri pun tak selesai, nak ambik alih Negara macam mana!!!
Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Selangor menyelar tindakan rakus Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang sejak memegang jawatan, berterusan menggunakan kuasa sewenangnya bagi menutup mulut rakyat dan menghentikan penentangan terhadap penipuan pilihanraya yang lalu. 

Pembebasan Adam Adli melalui ikat jamin, tidak mencerminkan apa-apa apabila Yb Tian Chua, Sdr Haris Ibrahim dan Dato’ Thamrin Ghafar ditahan beberapa jam yang lalu.

Tindakan Zahid ini dilihat sebagai penuh kegilaan, mengancam dan menyekat kebebasan majoriti rakyat yang mula bangkit untuk mempersoalkan kerajaan Barisan Nasional serta SPR diatas beberapa penipuan jelas bagi rejim pemerintah mengekalkan kuasa dalam pilihanraya paling kotor dalam sejarah.

AMK Selangor bertegas sebarang bentuk penentangan, dan kebangkitan yang berlaku sejak 5 Mei 2013, bukanlah berpaksi kepada kekecewaan dan tidak menerima kekalahan tetapi adalah satu manifestasi persoalan tentang beberapa bentuk salahlaku serta penipuan pilihan raya.

1 comment:

  1. AMK tu la sbnarnya yg gila.bkn ka ada saluran undang2 klu btul ada penyelewengan.tp knp masih nak guna prhimpunan haram.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...