Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday, 1 June 2013

HOT Gambar Telanjang Siapa Pula Yang Tersebar ??!!! 18SX++



Kalut gambar siapa pula ni ?? Yang pasti gambar ni tanpa sebarang pakaian yang melekat di batang tubuh dan ianya kini sudah tersebar.Apakah ianya ada kaitan dengan mana-mana ahli politik dalam Malaysia atau ianya ada kaitan dengan kisah ahli politik yang suka mencari onar di luar negara ??

Untuk makluman semua ianya bukanlah gambar sebenar tetapi merupakan sebuah lukisan yang di hasilkan oleh seorang pelukis dari Mexico bernama Omar Aritz.


Nampak macam orang betul kan ???





MMI suka seninya kerana bukan mudah untuk kita menghasilkan sebuah lukisan yang nampak hidup seperti ini.Macam tu jugalah dalam dunia politik hari ini , sudah ada pihak tertentu bijak menghasilkan lukisan mereka mengikut acuan sendiri.Kita sebagai orang biasa perlu benar-benar meneliti sejauh mana lukisan yang mereka tunjukkan kepada kita itu benar-benar asli.


Yang penting jangan jadi macam mamat poyo kat atas ni , terlalu fokus kepada kerja sampaikan diri sendiri telanjang pun dah tak sedar.Ingat orang lain sedar pada ketika kita tidak sedar.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget