Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 2 June 2013

PANAS !!! KENYATAAN TERBUKA UNTUK YAB DS Zambry Abd Kadir, MB PERAK TERSEBAR !!!

SUMBER RASMI: Facebookers Hamdan Osman

FYI, sejak tahun 2004 SEHINGGA KINI, saya tidak pernah meminta,melobi apatah lagi mendapat APA-APA projek dari kerajaan Negeri Perak. Ini adalah untuk mengelakkan fitnah-fitnah yg akan mengaitkan saya dgn Hamidah Osman ADUN Sg. Rapat ketika itu (sehingga tahun 2013 ini). Itu Prinsip saya.

Saya merasa amat kesal apabila YAB mengaitkan nama saya sebagai antara mereka yg “menyapu banyak projek” kepada kepimpinan tertinggi Negara.

Tidak mengapalah sekiranya YAB tidak menghargai jasa saya bekerja keras berkempen utk YAB ketika bertanding & menang dlm pemilihan Exco Pemuda UMNO Msia tahun 2000 dahulu, tetapi MENIPU pihak kepimpinan tertinggi Negara perihal saya “menyapu banyak projek” adalah 1 tindakan yg TERAMAT BODOH.

FYI… saya tidak mempunyai cita2 politik. Knp YAB DS perlu memburuk-burukan saya di mata kepimpinan tertinggi Negara? 

Who m I? I m nobody….

Call me, anytime

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...