Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 4 July 2013

VIDEO PANAS !!! CINA KIASAU DAP HASILKAN VIDEO SEKS

Siapa tidak kenal dengan Pasangan Cina Kiasau yang bernama Alvin & Vivian .Kali ini mereka lebih berani dengan menghasilkan Video Seks Baru.

Baru-baru ini Vivian cedera parah dibahagian tangannya kerana disamun dan ditetak seorang lelaki yang tidak dikenali berhampiran rumahnya di pinggir Kuala Lumpur. 

Walaupun baru saja keluar dari wad disebabkan kecederaan yang dialaminya, ia tidak menghalang Vivian dan kekasih kesayangannya itu meneruskan 'hobi' mereka merakamkan adegan seks untuk tontonan ramai. 

Terbaru, dengan tangan yang masih berbalut, Vivian dan Alvin kembali dengan 'hasil karya' terbaru mereka! 

Nampaknya walau diserang dan disamun, ia tidak pernah 'menghalang' atau lebih tepat lagi, memberi pengajaran kepada mereka agar tidak terus melakukan perbuatan mengaibkan sebegitu. 

Anda nilai dan tafsirlah sendiri…. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...