Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 23 September 2013

TAHNIAH PADA AZWAN BRO!!PECAT SAHAJA Pegawai PAFA DISYAKI MAIN RASUAH

Persatuan Bola Sepak Perak (PAFA) menggantung kesemua pegawai skuad Liga Super 2013 termasuk ketua jurulatih selama dua minggu berkuatkuasa hari ini berikutan wujud elemen sabotaj dan rasuah dalam kempen Piala Malaysia.
Keputusan drastik itu diumumkan Timbalan Presiden merangkap Pengurus Pasukan, Khairul Azwan Harun selepas mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa Darurat dan Pengurusan di pejabat PAFA sebentar tadi.
Beliau berkata, laporan polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) juga akan dibuat berhubung perkara itu.
Katanya, satu jawatankuasa khas diketuai Pengerusi Jawatankuasa Disiplin PAFA, Datuk Ismail Sapian diberi tempoh dua minggu utk membuat siasatan dalaman wujudnya unsur sabataj dan rasuah dlam pasukan itu.
"Kita mengesyaki elemen sabotaj dan rasuah ini wujud sejak tiga atau empat perlawanan lalu dan kemuncaknya kekalahan teruk 1-6 ditangan Sarawak Sabtu lalu," katanya.
Beliau berkata, kesemua pegawai dan pemain dilarang meninggalkan Ipoh sepanjang tempoh dua minggu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...