Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Tuesday 11 December 2012

~neelofaa nakal!!!!betulkew???~




Designer yang bertanggungjawab menyediakan pakaian untuk Neelofa bagi sebuah program wanita di stesen TV baru-baru ini, nampaknya tidak berpuas hati dengan sikap Neelofa.. Entah dimana silapnya, Designer yang bernama Nurita Harith telah mengeluarkan tweet yang mendakwa Neelofa kurang ajar serta tidak profesional..
Tweet dia berbunyi : “Harap semalam merupakan kerjasama terakhir saya bersama budak perempuan Neelofa. Sangat kurang ajar dan tidak professional.”

Apakah punca dan penyebab Designer tersebut mengeluarkan status sebegitu rupa, masih lagi belum diketahui.. Adakah benar Neelofa bersikap kurang ajar dan tidak profesional?, Kita tunggu sahaja penjelasan daripada Neelofa nanti.. Tapi cara Designer ni mengeluarkan tweet tu tersangat lah profesional…-Mygosip

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...