Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 11 January 2013

Gimik perasmian JABATAN BELIA DAN SUKAN,PULAU PINANG



Hari ini,kebetulan dengan hari Jumaat,telah berlangsung nya satu Majlis Perasmian Bangunan Jabatan Belia dan Sukan Pulau Pinang.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa,kemudian telah berlangsungya ucapan oleh serta majlis perasmian oleh YB Menteri Belia dan Sukan Datuk Seri Ismail Sabri bin Yaakob

Didalam ucapanya ,beliau merakamkan ucapan setinggi penghargaan atas kehadiran yang tidak dijangka-jangka lebih kurang dalam 1000 orang,semangat yang ditunjuk belia Pulau pinang amat dihargai.

Beliau juga didalam ucapannya turut menyeru pada semua agar memberi kan lebih komitmen serta perhatian pada belia.Beliau juga menyeru agar perhatian diberikan khusus pada golongan belia Pulau Pinang.


Dari segi kemudahan,akan dibaik pulis serta dinaik taraf,kemudahan bangunan yang diperuntukkan sebanyak RM5 juta ringgit-RM 50 juta ringgit bagi meningkatkan  keupayaan belia dalam pembangunan sukan dan belia itu sendiri.

Di dalam ucapan perasmian beliau,beliau Menangkis sesetengah pihak yang mendakwa  sikap ingin memberi atau rakyat yang hanya menerima.

Didalam ucapannya beliau telah menegaskan didalam ucapannya bahawa tahun ini merupakan Tahun kesukarelawan negara,sebagai contoh IM4U,Youth Volunteer.

Peluang bagi belia memberi sumbangan tenaga untuk membantu ,membersih ,memasak serta membantu mangsa-mangsa banjir,kebakaran serta sebagainya.


Gimik perasmian program.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...