Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 24 January 2013

#HB1M untuk semua???apa itu??


Alhamdulillah Anak Jati berasa begitu bersyukur sangat dengan kehadiran Maulidur Rasul Hari ini,Sebenarnya sebelum terlambat Anak Jati ingin ucapkan pada semua muslimin dan muslimat Salam Maulidurrasul khas utk semua.

Ce kome tengok banner yang diatas ni ,ce kome perati betul2 apa benda.Hah sebenarnya Anak Jati nak ceritakan pada semua tentang Himpunan Yang akan diadakan tidak lama lagi iaitu Himpunan Barisan 1Malaysia yang akan berlangsung di Dewan Sri Perdana ,Kolej Sains Bersekutu Sultan Azlan Shah Ulu kinta,Perak pada 23 Februari 2013 .Majlis yang dijadualkan akan bermula seawal jam 1 petang dan akan berakhir pada jam 6.00 petang itu juga.

Boleh klik sini untuk lebih info berkaitan dengan program ini.Kehadiran anda sangat2 dialukan.Insyallah kita akan berjumpa disana.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...