Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 3 January 2013

Payu Dara Ini Harganya 1 Juta


Bekas kekasih bos majalah Playboy, Holly Madison telah berurusan dengan sebuah syarikat insuran iaitu Lloyd's of London bagi menginsurankan buah dadanya sebanyak US1 juta.

Madison perlu menjaga hartanya yang paling bernilai. Ini kerana jika berlaku sebarang kecederaan yang melibatkan buah dadanya bimbang tidak boleh lagi membuat pertunjukkan erotik di Las Vegas yang berjudul Peepshow. Bagi satu persembahan Madison dibayar US1 juta.

Hasil pembedahan plastik, Madison berjaya membesarkan buah dadanya dengan ukuran saiz 36D. Beliau berkata buah dadanya merupakan ibu duit baginya.

SUMBER

1 comment:

  1. Ibu duit??? Satu istilah yng cukup melucukan. Dah lama orang ramai cari ibu duit di malaysia ni. Ada yang cari besi kuning, talam tembaga, lesung batu yg dah tembus dan macam-macam lagi. Rupanya ibu duit ada pada Madison. Nampaknya kena bagitau mereka kalau nakkan ibu duit kena pergi jumpa awek ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...