Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 14 January 2013

Peserta #HKL112 Koma Perlukan Bantuan Dari Orang Ramai !!!


Malang bagi seorang peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat 2013 (HKL112) yang berasal dari Kampung Kuala Ibai, Kuala Terangganu, Saudara Daud Abdul Manan telah mengalami kecederaan parah dan kini masih dalam keadaan koma setelah motorsikal yang di tunganginya terbabas di Jambatan Temerloh, ( berhampiran dengan Kawasan Rehat dan Rawat R&R Temerloh ) pada pukul 8.00 malam di hari HKL112.

Menurut laporan Keadilan Daily, keluarga mangsa mengharap bantuan dari orang ramai bagi meringan beban. Bagi yang mahu menghulurkan bantuan, anda boleh menyumbang terus ke akaun keluarganya melalui Bank Simpanan Nasional, Mek Wook @ Rohaya Bt Awang 1110029849518290.

Walaupun ada kalangan dari kita yang tidak suka dengan Himpunan yang di adakan Pakatan Haram, namun kita harus membantu sesama Islam di dalam kesusahan dan memerlukan bantuan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...