Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 7 January 2013

SERBUAN ORG RAMAI:Jabatan Belia dan Sukan Pulau Pinang Nak Kena Serbu!

BOLEH KLIK GAMBAR UTK LEBIH JELAS
Ish.ish. Biar betul weh! Ada ke patut! Mana taknya, Jabatan Belia dan Sukan Negeri Pulau Pinang akan akan jadi havock gila pada hari Jumaat, 11 November 2013 sempena Lawatan Rasmi Menteri Belia dan Sukan Malaysia, Dato' Seri Ahmad Shabery Bin Cheek serta perasmian Bangunan baru Jabatan Belia dan Sukan Negeri Pulau Pinang. Program akan bermula berlangsung seawal jam 7.30 pagi hingga 6.00 petang.

Berbagai-bagai acara sampingan akan dijalankan. Antaranya memanah, autoshow, pertandingan karaoke, wall climbing, fun games, senamrobik mesra dan bersama ikon sukan Hafiz Moto GP dan Nabil AF3. Wow! Ada ikon sukan dan artis sekali weh! Ada sukan interaktif termasuk simulasi golf. Weh! boleh buat ek! Ada pulak persembahan nyanyian, paintball target dan pertunjukkan game remote control.

Disamping itu pameran agensi-agensi kerajaan dan swasta pun turut serta dan pendaftaran sukarelawan belia. Moh weh! Jangan ketinggalan. Bawak sekali mak ayah bersama-sama. lagi meriah!

Semua dijemput dan hadiah cabutan bertuah menanti kome semua. Kalau kome tak tau jalan dan nak keterangan lanjut, boleh hubungi kat bawah:

Jabatan Belia dan Sukan Negeri Pulau Pinang
Jalan Sultan Azlan Shah,
11700 Batu Uban, Pulau Pinang
Tel    : 04 – 6554444/ 04 – 6551071
Faks : 04 – 6574444

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...