Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 27 February 2013

CEKIK DAN UGUT BEKAS AHLI YANG JADI PENGERUSI PENAJA CAWANGAN UMNO DI WAKAF TAPAI!!!


Begini ceritanya,Nampaknya trend keluar PAS dan masuk UMNO selain membubarkan markas PAS dan menubuhkan cawangan UMNO semakin berterusan. Dan trend ini amat menakutkan para pecacai serta penyokong PAS tegar yang sedang berhadapan dengan pelbagai ancaman termasuklah dari kalangan Pakatan Rakyat sendiri.

Di Wakaf Tapai malam tadi, seorang lelaki bernama Ramly bin Abdullah telah membuat laporan polis apabila empat orang SAMSENG PAS datang ke rumahnya dan mengugutnya. Menurut laporannya, Ramli yang ketika itu bersama-sama ahli keluarganya di rumah telah didatangi empat orang lelaki Melayu yang dikenali dengan nama Di Pok Loh dan dua orang adik lelakinya, Lan dan Man serta seorang lagi bernama Mamat bin Musa.

Keempat-empat lelai tersebu telah memanggil Ramly keluar dan terus memarahinya kerana Ramly keluar dari PAS dan telah menjadi Pengerusi Penaja penubuhan Cawangan UMNO Bukit Chempedak, Wakaf Tapai.

Berita Penuh : KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...