Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 6 February 2013

Haramjadah Punya Umeno


Tadi sempat menyinggah blog yang di kata paling hebat antara blogger UMNO.Mahu tak nya tergelak jugak lar baca satu entri di blog boodak Benteng iaitu entri yang bertajuk Babi Haramjadah Punya Umno.

Dalam entrinya beliau menceritakan watak man yang tetiba menyergah beliau dengan kejian seperti beliau.Ini berpunca selepas apabila Man Bertempit,antara kata-kata yang diambil dari sumber "Man dalam keadaan tak reda marahnya lagi terus bertempik. Ini semua babi anak haram umno haramjadah punya pasal. Aku tadi kena saman dengan polis pasal roadtax aku mati. Aku baru je dapat duit hasil tolong kawan aku dipasar borong subuh tadi. Cadangnya dengan duit tu la aku nak renew roadtax keter aku bila pejabat insuran bukak pukul 9 karang. Abis kalau dah kena saman macamana aku nak renew insuran dan roadtax aku tu. tentu le aku kena bayar saman dulu baru boleh renew semua kejadah tu, tempik si man lagi.

Hah kalau mengkome nak tahu kisah seterusnya boleh KLIK Tajuk Yang ini . Ini tajuknya Babi Haramjadah Punya Umno

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...