Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 6 February 2013

YB KAHwin Tiga?



Kecoh seantero Malaya apabila seorang Yb UMNO di Terengganu telah beristeri 3. Dipercayai isteri ke tiga yb terbabit adalah salah kepada seorang artis terkenal tanah air.

Berita berkenaan mula tersebar di sebuah majalah hiburan terkenal tanah air dan isteri kedua yb berkenaan dipercayai telah menuntut cerai akibat tidak mahu menaggung malu. Yang menarik nya ialah isteri kedua berkenaan juga telah melakukan perkara "memalukan" terbabit ketika dia merampas yb berkenaan daripada isteri pertama terdahulu.

Sejak itu isteri kedua inilah yang menguasai kehidupan yb berkenaan. Sehingga kan setiap majlis rasmi dialah yang menjadi pengiring. Apakah sebenarnya segala tindakan isteri kedua berkenaan adalah akibat takut kedudukannya sebagai 'mam' besar tergugat.

Lagi Disini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...