Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 25 February 2013

Pencacai cube menabur Pasir didalam masakan Mamak??


Perhatikanlah cara pencacai Pas cuba menabur pasir kedalam periuk nasi para peniaga mamak negara kita. Benarkah artikel itu hanya semata2 untuk menceritakan keadaan yang sebenar ? Benarkah tidak ada kaitan dengan tindakan BOIKOT yang dicanangkan oleh para pencacai Pas ekoran berita ini ?


Hanya menggunakan sekeping gambar keadaan dapur yang kotor yang entah dari mana dia kutip..... mungkin saja dari dapur rumahnya sendiri, pencacai Pas ini tergamak menuduh KEBANYAKAN restoran mamak punya keadaan yang sama !

Amatlah tidak adil malah bagi saya ia satu tindakan yang KEJAM dipihak pencacai Pas itu.  Mungkin inilah hasil doktrinisasi tarbiah Islam ala Pas. Matlamat menghalalkan cara..... biarpun menzalimi PULUHAN RIBUAN mereka yang tidak bersalah. Dan berapa ramai pula dari mereka yang beragama Islam ? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...