Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday, 22 March 2013

Panas Dan Terkini !!! Musa Hassan Balun Tian Chua Lagi???


Hah! Tak sudah lagi rupanya Mantan Ketua Polis Negara ni balun si budak Tian Chuak tu rupanya. Kira marah betul la dia pada Si Tian Chuak tu ye.


Ye la. Hati siapa yang tak panas beb bila sahabat - sahabat sendiri dituduh dan diberi gelaran yang bukan - bukan. Dah la tu, ada yang digelar Anjing dan sebagainya.

Namun, apa yang dijelaskan oleh Tan Sri Musa Hassan ni tepat pada sasarannya. Kalau kita tengok generasi zaman sekarang ni memang kurang semangat 'Patriotisme' mereka.

Tak tau la dimana silapnya. Sama ada ini silap keluarga, masyarakat atau institusi pendidikan tu kita tak boleh nak tunding jari.

Kemungkinan persekitaran yang kita nikmati hari ini menjadikan segelintir anak - anak muda mula hilang semangat 'Patriotisme' dalam jiwa diorang.

Tapi, sejak kebelakangan ni, kita boleh tengok sendiri. Yang semai sifat kebencian terhadap Kerajaan ni bukan orang lain. Puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak.

Tu sebab ada yang sampai sanggup nak tukar bendera Negara sendiri, pijak gambar pemimpin dan sebagainya. Semua tu amalan yang menjadi kebiasaan diorang jugak.

Diorang yang didik anak - anak muda yang menyokong diorang tu menjadi satu bangsa yang biaDAP serupa macam diorang jugak. Lagi pun kita bukan tak kenal dengan Si Ketua Penipu tu. Sejak dari masa dia belajar dulu memang dia dah Biadap!!!

Video Penuh Klik SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget