Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 10 March 2013

WAN AZIZAH Pening Dengan Video Terbaru Anwar Kali Ni !!!




Halamak ai!!! Apa cerita ni? Takkan la Si Kak Wan Omega tu terlalu takut sampai terpaksa ambik tindakan yang drastik macam ni kot?

Dek kerana takut Kebenaran didedahkan sampai sanggup dia ancam keselamatan nyawa Si Penulis Surat Cinta yang juga merangkap SetPol kepada Si Mak Lampir tu ye.

Apa pasal pulak yang dia terketar - ketar lutut sangat tu? Kenapa pulak dia nak menggelabah tak tentu arah? Apa yang membuatkan dia tak terkeruan?

Persoalan tu semua perlu dijawab dan dijelaskan oleh Si Kak Wan Omega kepada rakyat. Dia sendiri perlu tampil bagi menjawab dakwaan yang dibuat oleh Setpol Si Mak Lampir tu. Takkan dia nak diamkan diri pulak!!!
Mohd Fareez Kamal Intidzam, penulis surat rahsia tentang perilaku pelik Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail petang tadi membuat laporan polis kerana bimbang berkenaan ancaman keselamatan oleh pengikut-pengikut Presiden PKR terhadapnya dan keluarganya setelah tersebarnya surat kepada Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Isnin lalu.
Sambil mengakui dia merupakan penulis surat tersebut, Fareez berkata dia tahu ancaman keselamatan terhadap dirinya datang daripada pengikut setia Wan Azizah.
“Saya kenal mereka, sebab saya sudah lama dalam PKR,” katanya kepada Buletin Utama, TV3 malam ini.
Fareez turut mengulangi kata-kata yang terkandung dalam surat itu bahawa Wan Azizah dan anaknya, Nurul Izzah cemburu kepadanya kerana dia rapat dengan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Dalam surat itu, Fareez turut mendakwa dia telah dilantik oleh Anwar sebagai Pegawai Diplomat Sulit Antarabangsa sejak dari tahun 2008.
Sebelum ini, Fareez, 24 tahun adalah Setiausaha Politik Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin. Membaca lanjut kandungan surat itu, sila klik di sini.
Kalau setakat tau nak berdiam diri je, memang patut sangat la Si Kak Omega tu letak jawatan sebagai Presiden. 

Buat malu je kalau dia enggan jawab persoalan yang dibangkitkan. Mana tidaknya. Macam mana dia nak jadi pemimpin sedangkan maruah dia sendiri pun tak mampu dia nak jaga. Inikan pulak nak jaga maruah Negara!!!


(SUMBER)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...