Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday, 24 April 2013

GEMPAR BERAPI! DR NASIR MARX SURUH HADI MINTAK MAAF SEBAB GELARKAN PSM KOMUNIS?


Ini ada sedikti info pasal pergeseran antara PAS dan PSM aka komunis malaya versi baru. Mari kita baca dulu kenyataan dibawah ini: 

Isu pertindihan kerusi antara parti PAS dan PKR dalam PRU 13 masih belum diselesaikan secara baik. Kenyataan terbaru daripada Presiden PSM menunjukkan wujud kecelaruan antara pucuk pimpinan PKR dan PAS dalam menyerahkan watikah pencalonan kepada calon untuk DUN Kota Damansara.

Parti Sosialis Malaysia (PSM) sewaktu membuat sidang media di Kota Damansara telah menuntut Hadi Awang menjelaskan dakwaannya mengenai calon PKR yang terlibat dengan ideologi "Komunisme".

Mohd Nasir Hashim, Presiden PSM telah menyatakan kekecewaannya terhadap kenyataan Hadi Awang yang merujuk kepada PSM terlibat dengan ideologi "Komunisme".PSM mahu Hadi Awang menarik balik kenyataannya dan memohon maaf.

Kenapa perlu Hadi mintak maaf? Aku bukan nak sokong Hadi. Aku sikit pun tak minat pada parti PAS ni, tapi kalau nak compare dengan PSM yang tak percaya pada Tuhan ni. Maaf cakap la, dah tentu aku takde hati langsung nak sokong PSM ni. Penduduk Kota Damansara kenal siapa Dr Nasir sebenarnya.

So Nasir Marx, tak payah la kau nak suruh sesiapa pun mintak maaf! Dah memang lu komunis yang tak percaya pada kebesaran Tuhan kan? Ramai ahlul PAS dah pernah ke opis lu Nasir. Mereka tahu siapa kau sebenarnya, sebab itu mereka meletakkan calon PAS kat Kota Damansara.

Aku yakin BN pasti akan mencapai kemenangan di Kota Damansar memandangkan calon yang diletak PAS pun sekadar nak cukup syarat dan nak lari dari mereka menyokong Nasir Mark the commie! Bungkuslah kamu wahai Pakatan! Kota Damansara akan menjadi saksi kehancuran puak FUCKATAN yang sedang bercakaran sesama sendiri.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget