Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 1 April 2013

Gempar !!! [PHOTO] Ketua Cawangan Dap DI Pukul Di Johor !!!


Budaya samseng memang tidak boleh dipisahkan dari dasar perjuangan pakatan pembangkang. Umpama aur dengan tebing, saling perlu memerlukan.  

Mereka hebat bila berkata-kata tapi hancur dari segi pelaksanaan. Perjuangan yang kononnya atas konsep Malaysian Malaysia, sama rasa sama rata hanyalah retorik politik semata.  

Kesamsengan parti pembangkang seperti Dap dizahirkan baru-baru ini apabila mengupah kongsi gelap untuk memukul dan mencederakan bekas ahli Dap Taman Nesa malam semalam, Murugan A Kaliappan dan Thulasi Das Visuvalingam.  

Cerita bermula apabila mereka tidak puas hati dengan cara Dap Johor mengendalikan mesyuarat. Menurut mereka mesyuarat Dap dijalankan dalam bahasa cina yang tidak difahami oleh ahli yang berketurunan India. 

Baca Lagi SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...