Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 1 April 2013

Hot !!! Nepal Dibelasah Penduduk Kerana Kurang Ajar ??


Mamat Nepal yang muat naik klip tu sudah pusing cakap orang Malaysia saje-saje serang dan lagi real, siap cakap 11 orang kena bunuh…wah wah…tambah lauk tak ingat punya.

Paling mengecewakan ada jugak komen orang tempatan yang menyebelahi kumpulan Nepal itu.

Bukan hendak kata apa yang dibuat masyarakat kita tu betul, tetapi mat mat Nepal tu memang cari nahas la bila pukul orang kita lepas mabuk.

Berikut adalah petikan berita Bernama mengenai kejadian berkenaan yang disiarkan pada 26 Mac lalu;

Polis menahan empat lelaki, dua daripadanya rakyat Nepal kerana terlibat dalam pergaduhan di asrama pekerja rakyat asing di Blok 20, Taman Cendana, dekat Pasir Gudang, di sini, kelmarin.

Timbalan Ketua Polis Johor Datuk Ismail Yatim berkata dalam kejadian kira-kira jam 6.30 petang itu, 11 warga Nepal dan seorang remaja lelaki tempatan cedera dengan warga asing berkenaan kini dirawat di Hospital Sultan Ismail di sini dan remaja itu menerima rawatan pesakit luar di hospital sama

Baca Lagi SINI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...