Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 8 May 2013

GAMBAR INI MEMBUATKAN CINA DAP TAK SENANG DUDUK !!!! Terbaik !!!



MENTERI Besar Kedah, Datuk Muhkriz Mahathir diiringi Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar (kiri) selepas melawat bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak yang menerima rawatan di Unit Rawatan Koronari (CCU) Hospital Pulau Pinang (HPP) di sini, hari ini.

Sebelum ini juga, Dato' Mukhriz sempat ziarah Ustaz Azizan ketika mendapat tahu bahawa Ustaz Azizan dimasukkan ke KMC (Kedah Medical Center).Beberapa pesanan dan nasihat Ustaz Azizan kepada Mukhriz sempat diberikan ketika Mukhriz melawat beliau disana. Keprihatinan beliau sebagai seorang MB kepada Ustaz Azizan sangatlah mulia walaupun kedua-duanya berbeza fahaman politik,ianya tidak membataskan beliau untuk menziarahi bekas MB Kedah tersebut.

Sikap sebeginilah yang perlu ada pada semua pemimpin politik terutamannya pemimpin politik Melayu    untuk menyemai semangat persaudaraan dan persahabatan yang seagama dan sebangsa dengan kita.
Mungkin ini antara pesanan yang dititipkan ayahandanya Tun Dr. Mahathir supaya bersikap baik kepada semua walaupun seteru politik sendiri kerana semua orang tahu bahawa Ustaz Azizan bersahabat baik dengan Tun dan Dato' Seri Najib cuma mereka berlainan parti sahaja.

Politik Islam yang sebenar ialah politik merentasi ruang lingkup sempadan parti.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...