Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday, 10 May 2013

PAKATAN KANTOI MAKAN FITNAH SENDIRI !!! BETULKE ???!!!


Mari kita kongsi baca artikel ni...aku copy n paste dari pesbok org yang mempuNyai kesedaran minda yang positif.

Buat mereka yang tak boleh terima kekalahan cukup-cukuplah menyebarkan FITNAH dan melacurkan Auta bodoh untuk orang yang tidak mahu berfikir..

Mungkin artikel ni boleh menyelamatkan jiwa dan diri mereka yang kian hitaM.!!!

1. tak percaya keputusan pilihanraya? abah ko menang majoriti 20,000-40,000 boleh percaya ke? mak tiri ko menang majoriti 60,000 pun pakai kotak undi luar hantar pakai helikopter? apa pekak sangat telinga ko tak boleh dengar helikopter terbang atas pusat undi?

2. menang sebab undi bangla? eh, ko ingat BN menang majoriti 2-10 undi?? berapa banyak bangla korang tangkap? ade dapat 1,000 bangla kat satu tempat mengundi? kalau menang macam Dato' Tajuddin tu 7,000 majoriti, takkan bodoh sangat ko tak boleh nak nampak 7,000 bangla beratur mengundi? satu kampung boleh bau ketiak laaaaa.

3. ada indon undi 2 kali? buktinya jari kiri dan kanan ada kesan calitan dakwat biru. aik? bukan abah ko kata tenyeh pakai sabun mandi pun boleh hilang ke? kenapa indon tu dan petugas SPR sengaja nak kantoikan diri pergi calit kiri-kanan? kenapa indon tu tak cuci pakai sabun dan kemudian keluar mengundi balik?

4. kenapa bangla? kenapa tak cina dari china? kenapa tak orang indonesia? kan lebih mudah nak tipu. kalau cina tu, muka pun sama penyek je. kalau indon tu, sama je macam muka orang melayu. siap boleh cakap melayu lagi fasih daripada cina malaysia lagi! kenapa banglaaaaa?????

5. ok lah. KATALAH, betul isu BN terbangkan 30,000 bangla naik 4 pesawat tempah khas. BN sanggup bersusah payah, dengan risiko kantoi lagi, dengan kos tinggi, dengan pelbagai-bagai masalah, tapi demi nak menipu PRU, BN sanggup!! takkanlah Pakatan Rakyat tak sanggup nak upah seorang dua bangla RM1,000, bagi ic palsu, calit jari dia dan suruh dia berlegar-legar di kawasan pembungan undi. bila ditangkap, ajar dia jawab "ini BN punya kerja". mana lagi mudah nak buat??

6. apa ke bahalol wakil parti daripada PR? mengulat? makan gaji buta? pergi meliwat? melayan perempuan simpanan? waktu proses undi tu, wakil parti PR tak boleh nampak penipuan? nama aku dipotong pada EMPAT senarai berbeza. takkan la tak perasan.

7. Di Putrajaya, beribu orang kerajaan yang sokong PR. mereka elok sahaja mengundi Husam Musa. sama juga dalam SPR. MESTI ada penyokong mereka. takkan la pengundi PR yang berkhidmat di SPR tengok saja kalau berlaku penipuan?

8. isu dakwat kekal. adakah itu satu-satunya mekanisma mengenal pasti pengundi? ic? senarai nama? no saluran? tapi, sebab itulah penggunaan dakwat kekal ni dicadangkan oleh ahli cerdik pandai PR. sebab mereka tahu yang dakwat ini mustahil akan kekal dan akan menimbulkan keraguan, pertikaian orang. memang inilah yang mereka mahukan. isu ini adalah sebahagian daripada persediaan mereka bila kalah PRU13.

******************

macam ni lah wahai golongan tak faham bahasa ni. terimalah kekalahan walaupun pahit. ya, aku akui. memang nampak sokongan berat kepada PR. Bilangan undi pun lebih banyak. tapi itulah kelemahan (kecantikkan) demokrasi. keputusan mewakili kehendak kawasan setempat.

Sebab itu aku tergelak kecil melihat budak-budak kampung (Kg.Gajah) beria-ia mengangkat sepanduk turunkan harga kereta dan hapuskan tol. berapa banyak kereta atuk-atuk dan opah-opah tu nak beli? baik mereka beli gigi palsu. sebab itu juga membuktikan, kenapa manifesto tak logik populis ini hanya diterima di bandar-bandar.

******************

sudah jadi lumrah.

anwar cakap mahkahmah penipu.
mahkamah adalah alat umno.

tapi bila kes liwat dia menang,
kenapa diterima pula keputusan menipu itu?

Anwar cakap PRU13 dicatur BN.
Berpuluh lagi kerusi PR menang,
bapak yahudi ko catur?

-cucunenekkebayan-
Buat ilangkan ngantuk

P/S - Untuk pemikiran 30saat.. Adakah kamu (rakyat malaysia) beratur dipusat mrengundi dan mengundi bersama bangla...?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget