Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 25 May 2013

TERKINI !!! MALAYSIA AKAN DISERANG AMERIKA ???


Ya Allah jika betul apa yang diberitakan ini, pastinya Malaysia akan kena juga tempias Arab Srping. Semuga Malaysia dilindungi Allah jua. Amiinn.


AMERIKA SEDANG BERSIAP SEDIA GULINGKAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL MALAYSIA MELALUI KEKERASAN JALAN RAYA WALAU PUN SELEPAS PRU 13 UNTUK DIGANTIKAN DENGAN PROXY AMERIKA, PAKATAN RAKYAT!!!
===================

Media THAILAND,ALTERNATIVE THAI NEWS NETWORK (AltThaiNews) melaporkan Amerika Syarikat sedang bersiap sedia (preparing) menggulingkan kerajaan BN Malaysia untuk digantikan dengan kerajaan PR dalam rangka strategi Amerika mengepung China, walaupun selepas PRU 13.

AltThaiNews berkata bahawa ancaman ADAM ADLI HALIM, HARIS IBRAHIM, TIAN CHUA, CIKGU BARD dan lain2 aktivis dan NGO anti-BN untuk menggulingkan kerajaan BN secara vKEKERASAN adalah didalangi oleh AMERIKA SYARIKAT!

Ancaman menggulingkan kerajaan Malaysia di jalan2 raya yang dibuat oleh ADAM ADLI HALIM, HARIS IBRAHIM, TIAN CHUA, CIKGU BARD (BDRUL HISHAM SHARIN) adalah diatur oleh Amerika Syarikat..

Ini dilaporkan oleh media Thailand, AlThaiNews (Alternative Thai News Network).

Menggulingkan kerajaan BN Malaysia sangat penting bagi Amerika Syarikat dalam STRATEGI MENGEPUNG CHINA YANG SEDANG DIATUR AMERIKA.

Malaysia berada di lokasi strategik dalam konflik Amerika-China. 

Malaysia meminggiri Selat Melaka dan Laut China Selatan, dua laluan laut yang sangat penting dan perlu dikuasai Amerika bagi mengepung China serta menghadapai perang dengan China di masa depan. 

UNTUK KUASAI SELAT MELAKA DAN LAUT CHINA SELATAN, AMERIKA PERLU KUASAI MALAYSIA SECARA PROXY. 

AMERIKA DAH AMBIL KEPUTUSAN ANWAR IBRAHIM DAN PAKATAN RAKYAT MESTI MEMERINTAH MALAYSIA NO MATTER WHAT!

Maka setelah PRU 13, Amerika meneruskan usaha menggulingkan kerajaan BN melalui rusuhan jalanan yang akan dilakukan oleh NGO2 Malaysia yang dibiayai Amerika seperti Bersih 2.0, SUARAM dan lain2 lagi.

Semua ini dilaporkan oleh MEDIA THAILAND ini, Alternative Thai News Network.

Masih ingat LAHAD DATU, SABAH DAN KIRAM? Semuanya ada kaitan dengan rancangan PR dan Amerika gulingkan kerajaan BN Malaysia!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=422928134472048&set=p.422928134472048&type=1&ref=nf

BACA LAGI DI PAPAGEGE

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...