Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Friday 14 December 2012

~AES berjaya kantoikan aksi seks~



Ini bukan gambar tipu.... bukan gambar edit....
Milik siapakah kenderaan MPV yang berjaya di rakam oleh kamera AES dengan menunjukkan aksi pemandunya sedang meramas buah dada penumpang di sebelahnya itu..?
Mungkinkah beliau adalah orang kenamaan...? Ahli politik.... pembangkang, kerajaan? 
Hello, beb!!!.. AES tidak mengenal siapa pemandu dan pemilik kereta ketika 'menjalankan tugasnya'. 

Di lalauan manakah aksi tersebut di rakam......?

Seorang pemandu mengancam mengenakan tindakan undang-undang ke atas polis trafik tempatan selepas kamera perangkap laju (AES) didakwa merakamnya memandu melebihi had laju di lebuh raya di Wilayah Sichuan,China sambil meramas payudara penumpang wanita di sebelahnya.

 Ahli perniagaan Jialin Deng telah didenda £20 kerana memandu hampir 60mph dalam zon had laju 50mph, tetapi bukan itu yang dibimbangkannya. Beliau mendakwa imej memalukan yang telah disiarkan oleh media tempatan lalu dipaparkan dalam forum internet, adalah manipulasi digital. Dia mengancam untuk menyaman polis trafik tempatan, kerana membocorkan gambar orang awam adalah melanggar hak peribadi.

 Gambar tersebut menunjukkan Deng memandu kenderaan 4WD Nissan di lebuh raya antara santai dan Shehong di Wilayah Sichuan,China. Wanita dalam gambar itu bukan isterinya tetapi seorang pelajar universiti tempatan. Deng menegaskan dia memandu seorang diri, imej tersebut adalah palsu dan mengancam untuk menyaman Biro Trafik Mianyang. Pegawai Trafik telah berjanji untuk menyiasat kejadian itu dan berkata mereka akan mengkaji semula dasar untuk melindungi privasi orang ramai-


sumber

2 comments:

  1. fuii yoo.... stim nengoknyer... hehe

    ReplyDelete
  2. Cina Harbi kt Malaysia ni pun akan kantoi jg dgn AES, sbbtu puak ni takut sgt dgn AES..sama lah dgn Melayu2 lembu yg anti AES.. tk buat salah apa nk takut, tkde kamera tp ALLAH MAHA MELIHAT dan segala captures maksiat akan ditayangkan di mahsyar nanti..jgn ingt boleh bodohkan AES akn selamat dgn kesaksian Tuhan dan para Malaikat nnati!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...