Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 24 December 2012

~Gadis Tunjuk Dada Desak PM Undur~


 Kontroversi FEMEN yang merupakan pendokong kepada pergerakan Femenisme tidak perlu di perkatakan lagi. 


FEMEN yang terkenal dengan imej topless ini sering menimbulkan sentimen kebencian yang meruap-ruap terhadap Perdana Menteri Russia Vladimir Putin. 

Meskipun Perdana Menteri Russia sekarang ialah Dmitry Medvedev, FEMEN masih lagi menganggap Putin sebagai individu yang perlu di perang habis-habisan. Keadaan ini mungkin kerana insiden penahanan anggota P**** Riot yang telah menghinanya dalam sebuah konsert di Moscow.

 Demonstrasi yang bertemakan "Apocalypse" ini diadakan ketika persidangan Kesatuan Eropah (EU) - Russia di Brussels, Belgium.

FEMEN mahu putin di humban ke nerakaFEMEN mahu putin di humban ke nerakaFEMEN mahu putin di humban ke nerakaFEMEN mahu putin di humban ke neraka

sumber:http://malaysia-instinct.blogspot.com/2012/12/gadis-tunjuk-dada-desak-pm-undur.html


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...