Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Sunday 9 December 2012

~GEMPAR !!!!!NAJIB UMUM TARIKH PRU 13~

hah betul ke apa yang anak jati dengar ni yew...dengo citer pru 13 dah nak dekat dah...hah UMNO dah sedia ke nak hadapi PRU ni...dah siap ke wei...macam mana bilik gerakkan apa semua wei...dah siap ke...




"BILA KERAJAAN NEGERI PULAU PINANG, SELANGOR, KEDAH DAN KELANTAN SANGGUP MEMBUBARKAN DEWAN NEGERI (ATAS PERSETUJUAN SULTAN/RAJA/YDP)"

Kalau sekiranya HARI INI mereka membubarkan Dewan Negeri, Insya Allah dalam masa 24 jam YAB PM akan mengadap Ke bawah YPA bagi membubarkan Parlimen dan dikuti Negeri-negeri yang lain yang berada di bawah pemerintahan BN.

Kenyataan ini didasarkan kepada beberapa kenyataan yang pernah didengar bahawa Pemimpin Pakatan Pembangkang AKAN MEMERINTAH SEHINGGA TEMPOH MAKSIMUM.

JADI TAK PERLU LAH SIBUK NAK TANYA2 EK...TUNGGU JE...NNTI PM ADA LE BG THU PD KITA SEMUA...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...