Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Thursday 13 December 2012

~MAKIN KUAT!!! deme fitnah Najib~



Hasil rekayasa atau fitnah juak pembangkang yang terbaru. Rakyat dan pengundi nilailah sendiri mainan politik kotor puak pembangkang. Mereka sanggup mencipta gambar untuk memburukkan seorang pemimpin yang tidak kenal erti penat dan lelah menjaga negara.

Bagi juak pembangkang, mereka sudah ketandusan idea untuk menyerang Najib. Kehebatan Najib hanya mampu dihapuskan dengan cara mencipta fitnah demi fitnah.

Apapun mereka silap. PRU12 BN gagal dalam media baru, sekarang ribuan blogger dan facebooker pro BN akan menjadi benteng hadapan untuk pertahankan negara tercinta. Rekayasa fitnah juak pembangkang akan di tepis dengan fakta dan hujah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...