Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 30 January 2013

Bayi ditemui dalam beg


SABAK BERNAM: Seorang bayi lelaki berusia seminggu ditemui di luar warung kopi di Parit 7, Sungai Leman, Sekinchan di sini, hari ini.

Bayi yang dibaluti kain batik dan diletak di dalam sebuah beg pakaian itu ditemui pemilik warung, Khairuddin Hassan, 51, kira-kira 7 pagi ketika ingin memulakan perniagaan.
Khairuddin berkata apabila tiba di depan warungnya, beliau ternampak sebuah beg pakaian di atas tanah di tepi meja lalu membukanya untuk mengetahui isi kandungan beg itu.

"Selepas membuka zip beg, saya terkejut melihat seorang bayi yang masih tidur di dalamnya. Tiada barang ditinggalkan bersama bayi itu," katanya di sini, hari ini.

Artikel penuh;Hmetro

2 comments:

  1. Salam admin...tolong baca artikel ini sebelum membuat ping ke pingje.org ye TIPS SEO bukannya apa,tapi utk kebaikan anda dan juga kami...

    By Admin@pingje.org

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...