Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Wednesday 9 January 2013

BLOGGER PISAU DALAM BAHAYA !!! APA KES NI!!


SEBENTAR TADI ANAK JATI BARU MENERIMA SATU BERITA YANG KURANG ENAK DIDENGAR.INI BERIKUTAN DENGANTERKINI Jutawan DAP dalam laman FB yang dikatakan memberi tawaran RM1000 ringgit bagi sesiapa yang boleh mencari PISAU, dalam artikel yang dipaparkan dalam bahasa Cina yang nampaknya rasis dan tidak boleh dibaca oleh pembaca bangsa lain bermaksud..

Nga kor ming announce RM1000 to assist in identifiying Pisau.net's real nameand adress, olso through Facebook to locatePisau.netto sue him. Nga said, he would not allow such maclicious lie especaially the blogger who misused private documents ofthe salesand purchase agreement.

BAGI ANAK JATI INI AKAN MEMBAHAYAKAN NYAWA SERTA PRIBADI BELIAU SENDIRI.BUKAN APA MACAM2 DEPA BOLEH BUAT KALAU DAH DIBAYO MCM NI...HEE ADUHAI...KENAPA SAMPAI MACAM TU.DAH BERANI BUAT MACAM NI,BELUM PERINTAH LAGI DAH JADI TAH APA2...APA MOTIF SEBENORNYA NI...

ANAK JATI HARAP PISAU DALAM KEADAAN SELAMAT DARI APA JUA KEMUNGKINAN.INSYALLAH,JIKA BERLAKU SUATU YANG DILUAR JANGKAAN PASTI AKAN TERJADI SESUATU DILUAR JANGKAAN LEPAS NI.

THANKS SEKUPANG DUA 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...