Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Monday 14 January 2013

hijrah Siti Nurhaliza semperna hari jadinya ... !!!

IMEJ BARU... Siti Nurhaliza tampil dengan imej baru bertudung penuh, suatu keputusan sempena ulang tahun ke-34 beliau kelmarin.

Daripada hanya berselendang, kini bertudung sepenuhnya. Itulah keputusan nekad yang dibuat oleh penghibur tersohor, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin pada sambutan hari ulang tahun ke-34.

Utusan Malaysia difahamkan, keputusan itu dibuat pada malam sambutan ulang tahun penyanyi itu pada 11 Januari lalu.

“Sehingga kini, Siti masih lagi tercari-cari imej bertudung yang bersesuai dengan penampilannya sebagai penyanyi yang masih lagi aktif di pentas.

“Bagaimanapun, imej berselendang dengan ‘jambul’ yang kelihatan, sudah ditinggalkan secara perlahan-lahan. Keputusan ini dibuat atas kehendak Siti sendiri dan disokong oleh suaminya, Datuk Khalid Jiwa.
“Semoga semua peminat mendoakan agar perubahan ini berkekalan," beritahu sumber kepada Utusan Malaysia.

Beberapa ahli keluarga penyanyi itu turut memuat naik gambar-gambar Siti Nurhaliza dengan imej terbarunya di laman sosial mereka selepas sambutan majlis ulang tahun kelahirannya di Kuala Lumpur kelmarin.

Imej terbaru Siti dilihat ada persamaan dengan imej pereka muda muslim yang tersohor dari London, Hana Tajima.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...