Pages

Moh Follow ANAK JATI MALAYA

AMARAN ANAK JATI MALAYA

~Penulisan, foto, grafik dan lain-lain imej yang dipaparkan dalam blog ANAK JATI MALAYA ini adalah merupakan pandangan peribadi sebagai rakyat Malaysia yang bebas bersuara dan tidak mewakili mana-mana pihak

~Pengurusan blog tidak akan bertanggungjawab atas sebarang tuntutan, kerugian, kelemahan dan ketidakpuashatian mana-mana pihak yang bakal terjadi disebabkan artikel yang disiarkan di sini.
Terima Kasih.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║▌║█
© ΘRIGINAL AJM PRΘFILE
✔ Verified Θfficial by BLOGGER
© Profile Θriginal & Θfficial®
Real ██████████ 1ΘΘ%

Saturday 12 January 2013

[live] HIMPUNAN SELAMATKAN SHAMSIDAR SUDAH PUN BERMULA !!!


Himpunan Selamat Shamsidar sudah pun bermula. Penyokong Pas terdiri daripada tok-tok lebai sudah tidak tahan untuk membuat demonstrasi walaupun pemimpin mereka tidak bersepakat dalam merancang lokasi demonstrasi.

Tok-tok Lebai yang sampai lebih awal terus membuat kekecohan di beberapa lokasi dengan tijian untuk menaikkan semangat penyokong mereka yang baru datang dari kampung.

Difahamkan beberapa buah bas dari beberapa lokasi di Ipoh masih lagi belum memulakan perjalanan kerana kekurangan orang untuk pergi berdemonstrasi demi mempertahankan Shamsidar.


Ini pula banner yang dipasang di sebuah taman perumahan di ibu negara bagi mempromosikan perhimpunan Shamsidar anjuran pakatan pembangkang memaparkan lokasi berlainan daripada Stadium Merdeka yang telah diluluskan, sebaliknya menyatakan Dataran Merdeka sebagai lokasi perhimpunan.

Sungai Rapat online


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...